لیلی تو ندیدی که با من چه کردند

Menu
WelCome To My Blog :)


Posts About Links etc

Archive
♦<-ArchiveTitle->♦

Design

Template: Sevin Theme

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 474
بازدید کل : 190210
تعداد مطالب : 314
تعداد نظرات : 480
تعداد آنلاین : 1

کد فـلـش کـردن لـیـنـک هـا

JKS

فقط کی پاپ و دابل اس

دختر مهربون



لیلی تو ندیدی که با من چه کردند

این ها همه کم لطفی دنیاست عزیز

این شهر مرا با تو نمی خواست عزیز

دیوانه ام،از دست خودم سیر شدم

با هر کس همنام تو درگیر شدم

ای تف به جهان تا ابد غم بودن

ای مرگ بر این ساعت بی هم بودن

یادش همه جا هست،خودش نوش شما

ای ننگ بر او مرگ بر آغوش شما

شمشیر بر آن دست که بر گردنش است

لعنت به تنی که در کنار تنش است

دست از شب و روز گریه بردار گلم

با پای خودم می روم این بار گلم

 



نظرات شما عزیزان:

vahid
ساعت16:58---18 ارديبهشت 1393
صدای نفسهایت مرا می برد به عالم شعر .

می برد تا ” رحم کن ای نفس “ جبران

می برد تا ” بوسه ” ی فروغ

می برد تا ” ای نوش کرده نیش را ، بی خویش کن با خویش را ” مولانا

می بینی …

یک نفست مرا تا کجاها می برد …!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: